De bekende Leuvense professor Thimothy Devos beet het spits af en gaf een even charmante als deskundige uitleg over MPN’s en de nieuwste behandelmethoden. Hij begon met een verhelderend betoog over de drie vormen van de aandoening, PV, ET en MF, hun overeenkomsten en onderlinge verschillen. De meesten van ons weten behoorlijk wat over hun eigen aandoening en dat er een verwantschap is met de twee andere, maar in het fijne daarvan heeft lang niet iedereen zich verdiept. Het was heel plezierig om dit op een zo duidelijke manier uitgelegd te krijgen. De presentatie van Devos vindt u in deze link

Er is ook een filmverslag gemaakt van zijn lezing. Het filmverslag vindt u in deze link.

Deze pagina is bestemd voor onderhoud van de website.

Admin

Deze website is een uitgave van de MPN Stichting. Op deze website zijn een disclaimer en een privacy statement van toepassing.

Paul Meijer - bestuurslid
Jaap Last - vrijwilliger informatievoorziening
vacature

Ontwerp en technische realisatie

MPN Stichting

MESO-ICT: Webhosting & Design

Financiering

Deze website van de MPN Stichting is geheel gefinancierd door de MPN Stichting. De MPN Stichting wordt uitsluitend gefinancierd door instellingssubsidie en ontwikkelingssubsidie van het Fonds patiëntenorganisaties, gehandicaptenorganisaties en ouderenbonden (PGO). Het Fonds PGO is een uitvoerend orgaan van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Er is op geen enkele wijze sprake van belangenconflicten.

Nadere informatie

Uiterste zorg is besteed aan het zo compleet en correct mogelijk aanbieden van de informatie, maar we vernemen graag uw suggesties, vragen of opmerkingen om deze site verder te verbeteren. Vragen en opmerkingen die betrekking hebben tot de website dienen gericht te worden tot de MPN Stichting: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Inleiding

De MPN Stichting respecteert de privacy van elke bezoeker aan deze website en is ervan overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van bezoekers van de website en haar donateurs van essentieel belang is voor haar activiteiten. Persoonlijke gegevens van bezoekers en donateurs worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld.

Verwerking van persoonsgegevens

De MPN Stichting verzamelt geen persoonsgegevens tenzij deze op vrijwillige basis worden verstrekt. Met het invullen en versturen van een bestelformulier, of het verzenden van een e-mail geeft een bezoeker de MPN Stichting toestemming zijn of haar persoonlijke gegevens op te slaan en te gebruiken om haar statutaire taken en haar overige dienstverlening uit te voeren. Gegevens zullen nimmer aan derden ter hand worden gesteld. Op de website van de MPN Stichting treft u een aantal links aan naar andere websites. De MPN Stichting draagt geen verantwoordelijkheid met betrekking tot de omgang door die partijen met uw gegevens.

Automatisch vergaarde niet-persoonlijke identificatieinformatie

Op de website van de MPN Stichting worden algemene bezoekersgegevens van niet-persoonlijke aard bijgehouden, zoals de meest gevraagde pagina's en welke versie browser of besturingssysteem een bezoeker gebruikt. Deze automatisch vergaarde niet-persoonlijke gegevens kunnen gebruikt worden om de website beter af te stemmen op de wensen en voorkeuren van de bezoekers. Op deze wijze kan de MPN Stichting haar dienstverlening aan u verder optimaliseren.

Wijzigingen

De MPN Stichting behoudt zich het recht voor de website en dit privacy statement naar eigen inzicht en op elk moment te wijzigen of te beëindigen, zonder voorafgaande kennisgeving. Wanneer u vervolgens gebruik blijft maken van deze website bent u automatisch gebonden aan de voorwaarden van de gewijzigde privacy statement. De MPN Stichting is niet aansprakelijk voor de gevolgen van verandering of beëindiging.

Nadere informatie

Vragen die betrekking hebben tot de website dienen gericht te worden tot de MPN Stichting.

Geplaatst: 25 juni 2008
Laatste aanpassing: 9 januari 2011