Steun de MPN Stichting

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de diagnose en behandeling van MPN’s.
Word donateur voor 25 euro per jaar!

Voor 5 euro extra krijg je een informatiepakket toegezonden. Je kunt dat aangeven bij de registratie. Dit pakket bestaat uit de laatste twee uitgaven van Pur Sang, een patiëntenfolder en een bundel met 100 meest gestelde vragen.

Schrijf je hier in.

Wat kun je als donateur van ons verwachten?

• Je krijgt drie keer per jaar het magazine Pur Sang. Boordevol praktische informatie, ervaringen van patiënten en het laatste nieuws over de wetenschappelijk ontwikkelingen rondom de ziekten ET, PV en MF.
  • Je krijgt een uitnodiging voor de MPN Contactdag die we ieder jaar organiseren.
  • Nieuw voorlichtingsmateriaal ontvang je automatisch.
  • Je krijgt toegang tot MPN World. Hierop kun je al je vragen aan medepatiënten kwijt.

De MPN Stichting is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI.

Wil je de MPN stichting steunen met een éénmalige of jaarlijkse bijdrage?

Dat kun je hier regelen.

Welke zorgverzekeraars vergoeden uw donateurschap van de MPN Stichting?

Diverse zorgverzekeraars vergoeden ook dit jaar de kosten van het lidmaatschap of donateurschap van een patiëntenorganisatie. Mensen die lid zijn van een patiëntenorganisatie, kunnen deze kosten dan terugkrijgen uit hun aanvullende verzekering. Voorwaarde hiervoor is dat de patiëntenorganisatie aangesloten is bij een koepelorganisatie. De MPN Stichting is aangesloten bij Ieder(in).

Voor een overzicht van de zorgverzekeraars die de donateurskosten geheel of gedeeltelijk vergoeden, klik hier voor meer informatie

Zonder onze vrijwilligers, inmiddels rond de twintig mensen, kan de MPN Stichting haar werk niet doen. Help mee!

Als vrijwilliger ondersteun je direct of indirect MPN-patiënten en hun naasten. Wij hebben verschillende vrijwilligersfuncties: van stand-bemanning bij congressen, ervaringsdeskundige voor de lotgenotentelefoon en redacteur voor onze website of ons magazine Pur Sang, tot bestuurder.

Ook hebben we regelmatig projecten waarbij hulp van vrijwilligers nodig is. Dus wil je iets doen voor een ander in een gezellig enthousiast team? Meld je dan nu aan als vrijwilliger en geef aan wat je graag zou willen doen. Mail naar ln.gnithcits-npm@ofni.!

Als MPN Stichting juichen we initiatieven voor sponsoracties van harte toe!

Aandacht voor de ziekte MPN en zeker ook financiële steun kunnen we goed gebruiken. Heb jij sponsorideeën? Neem contact op met de MPN Stichting via ln.gnithcits-npm@ofni

Op zoek naar inspiratie? Lees hier meer over het initiatief van Evitha van der Pas tijdens de Nijmeegse Vierdaagse:

Evitha van der Plas organiseerde tijdens de Nijmeegse Vierdaagse in 2019 een sponsoractie voor de MPN-Stichting. Zij liep de Vierdaagse en vroeg mensen om een financiële bijdrage voor de MPN Stichting te leveren om het wandelen voor haar nog vrolijker en lichter te maken. Informatie over Evitha, haar beweegredenen en de hoogte van het gesponsorde bedrag kunt u vinden op deze pagina. De uiteindelijke opbrengst was maar liefst € 1093,-. Wij zijn Evitha heel dankbaar voor dit initiatief en het kiezen van de MPN Stichting als doel voor deze sponsoractie.

Aandacht voor de ziekte MPN en zeker ook financiële steun kunnen we goed gebruiken. Heb je sponsorideeën?

Evitha van der Plas organiseerde tijdens de Nijmeegse Vierdaagse in 2019 een sponsoractie voor de MPN-Stichting. De opbrengst was maar liefst € 1093,-.