Landelijke contactdag virtueel bijwonen

Op zaterdag 4 november is er weer een landelijke contactdag. Deze is volledig volgeboekt. Iedereen die kan komen heeft een bevestiging gehad. Andere geïnteresseerden staan op een wachtlijst. Kun jij of je partner niet komen? Geef dat dan aan ons door op info@mpn-stichting.nl, dan kunnen we mensen op de wachtlijst alsnog toelaten.. Check bij verkoudheidsklachten alsjeblieft op Corona.

Het evenement wordt ook via Zoom gestreamd. Elke zaal krijgt een aparte registratie. Alles wordt in hoge kwaliteit opgenomen en later beschikbaar gemaakt via MPN Verbindt.

Om te kunnen meekijken moet je lid zijn van MPN-Verbindt. Inloggen of registreren kan hier. We zorgen dat nieuwe leden tijdig worden toegelaten.

Dit is het programma:

10:30 – 10:45 Welkomstwoord
10.45 – 12.00 dr. Peter te Boekhorst, hematoloog Erasmus M.C. Rotterdam, geeft een presentatie over de nieuwe ontwikkelingen bij MPN. In de laatste 15 minuten kunnen vragen worden gesteld.
Locatie: Zaal Vechtestein

10.45 – 12:15 Reinier Raijmakers, voormalig hematoloog, geeft – samen met Connie Luteijn, een van de grondleggers van de MPN Stichting – de bezoekers een kijkje in de historie van de MPN Stichting, de vroegere inzichten in ziekten en medische geschiedenis van 20 jaar MPN Stichting. Waar zijn we begonnen, waar zijn we nu en wat brengt ons de toekomst? In de laatste 15 minuten kunnen vragen worden gesteld.
Locatie: Zaal Groenevecht

13.30 – 15.00 (1) Wiek Luza, training, coaching en therapie IPSO (instellingen voor psycho-sociale oncologie).
15.00 – 16.15 (herhaling) Wiek geeft een presentatie over ‘je partner heeft een ziekte, maar wat doet dat met jou?’ In de laatste 15 minuten kunnen vragen worden gesteld.
Locatie: Zaal Vechtestein

13.30 – 15.00 (1) Anne van der Spek, verpleegkundig consulent oncologie Deventer Ziekenhuis, Deventer.
15.00 – 16.15 (herhaling) Anne geeft informatie over wat een verpleegkundig consulent onder meer kan betekenen voor de patiënt. In de laatste 15 minuten kunnen vragen worden gesteld.
Locatie: Groenevecht

13.30 – 15.00 Marianne Meijer voert een gesprek met MPN patiënten of een naaste over ‘hoe gaat het nu met u?’
Locatie: Doornburg